HR-adviseur

Over de vacature

Sluitingsdatum
23 mei 2023
Start datum contract
01-07-2023
Werkdagen
Dag
Uren per week
32 tot 36 uur per week

Om het team P&O compleet te maken, zijn wij op zoek naar een:

HR-adviseur

32 - 36 uur per week

Functieomschrijving

Als HR-adviseur ben je business-partner van de directie en leidinggevenden. Je adviseert proactief over alle onderwerpen die de ontwikkeling en inzet van onze medewerkers aangaan. Je weet wat er speelt in de in- en externe omgeving, geeft kwalitatief hoogwaardig advies en hebt een kritische, onderzoekende rol. Met creatieve en eigentijdse (beleids)adviezen anticipeer je op organisatievraagstukken en ontwikkelingen. Je bent een professionele partner en denkt in mogelijkheden. Je bent zichtbaar, beschikbaar en bereikbaar.

Naast het reguliere advieswerk, heb je de gelegenheid om projecten te trekken of om hier namens het team in mee te draaien. De projecten verdelen wij op basis van kwaliteiten en drijfveren. Denken in mogelijkheden is het uitgangspunt. We experimenteren met innovatieve werkvormen. Dit stimuleren we organisatiebreed, waarbij we adviseren over mogelijkheden, begeleiding en ontwikkeling.

Binnen team P&O vormen HR-adviseurs een tandem met P&O medewerkers in de ondersteuning richting de organisatie. De HR-adviseurs acteren hierin als generalist, met ieder hun eigen specialisme. Deze tandem van adviseur en medewerker is verantwoordelijk voor een vast organisatieonderdeel.

Binnen het team realiseren we ons dat we gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het behalen van de organisatiedoelstellingen. Niet alleen richting leidinggevenden, maar ook binnen bedrijfsvoering. P&O acteert als één team, waarin we elkaar ondersteunen in onze ontwikkeling en elkaar scherp houden. We maken gebruik van ieders talenten en onderlinge verschillen en weten deze in te zetten in ons voordeel.

Positie P&O binnen Eemsdelta

Het team P&O heeft binnen Eemsdelta een stevige positie. Daar zijn we trots op. Wij zijn vanaf het begin betrokken bij ontwikkelingen en projecten en hebben korte lijnen met de portefeuillehouder, de concerndirectie, leidinggevenden en medewerkers. In een jonge organisatie als Eemsdelta, zijn de uitdagingen groot en wordt het nodige van P&O verwacht.

Wat vragen wij

  • een voor de functie relevante afgeronde HBO-opleiding zoals Human Resource Management
  • minimaal 5 jaar ervaring als HR-adviseur
  • een duidelijke visie op o.a. de positionering van P&O, haar advisering en ontwikkeltrajecten
  • een verbindend teamspeler met creativiteit, resultaatgerichtheid, overtuigingskracht, flexibiliteit en een flinke dosis humor, die ook heel goed alleen kan werken
  • gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen
  • een fijne collega die op alle niveaus gemakkelijk communiceert en voor het schrijven van (beleid)voorstellen de hand niet omdraait

Wat kunnen wij jou bieden

  • wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie in een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid waarbij je wordt ingezet op je kracht en je drijfveren
  • de functie kan ook gedeeltelijk vanuit huis worden uitgevoerd
  • een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet
  • het salaris is maximaal €5.009,- bruto op basis van 36 uur per week (Schaal 10 Cao Gemeenten, salarispeil 2 januari 2023), het definitieve salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring
  • naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
  • afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, een reiskostenvergoeding woon – werkverkeer, opleidingsmogelijkheden, een telefoon en een laptop in bruikleen

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV vóór woensdag 24 mei 2023 via de sollicitatiebutton.

Meer informatie

  • voor deze functie zijn wij van plan om twee personen aan te stellen, waarbij de gewenste inzet 32 - 36 uur per persoon is
  • een gedrag- en drijfverenanalyse maakt onderdeel uit van het selectietraject
  • heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Else Kiers, te bereiken via het telefoonnummer 06-21 33 55 59
  • voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ahmet Paker (Recruiter), te bereiken via telefoonnummer 06-25100860
  • het verkrijgen van de VOG is onderdeel van de procedure en benoeming.
  • de vacature staat intern en extern uit, bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang
  • de sollicitatiegesprekken staan gepland op dinsdagochtend 30 mei 2023