Medewerker basisregistraties BAG/GEO

Over de vacature

Sluitingsdatum
11 december 2022
Start datum contract
01-01-2023
Werkdagen
Dag
Uren per week
36 uur per week

Het team Basisinformatie & Geodata verwelkomt graag een enthousiaste en gedreven:

Medewerker basisregistraties BAG/GEO

Voor 36 uur per week

Functieomschrijving

Als medewerker Basisregistraties ondersteun je de beheerders BAG en BGT om de gegevensverzameling actueel, betrouwbaar en compleet te houden. Daarnaast beheer je de WKPB en houd je toezicht op de processen die leiden tot een goede registratie van de publiekrechtelijke beperkingen binnen de gemeente.

Je beoordeelt de relevantie van aanvragen, besluiten en meldingen voor de BAG en voert deze gegevens in.
Je houdt de mailboxen en de werkmappen bij, voert controles uit en signaleert fouten en (aanstaande) termijnoverschrijdingen. Je vergelijkt de BAG en BGT-pandgeometrie en verwerkt nieuw ingemeten geometrie. Daarnaast doe je onderzoek n.a.v. terugmeldingen en handelt deze af tot en met de mutatie in de BAG-applicatie. Ook karteer je panden met behulp van stereoluchtfoto's en zorg je ervoor dat deze zowel in de BAG- als in de BGT-registratie komen te staan.

Als medewerker Basisregistraties heb je hiermee een verantwoordelijke taak. Je speelt een regierol in het beheer van alle adres- en gebouwgegevens van de gemeente Eemsdelta, je werkt volgens de richtlijnen van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en je bent verantwoordelijk voor het tijdig en juist aanleveren van de gegevens aan de landelijke voorziening op basis van brondocumenten.

Wat breng je daarvoor mee

  • je hebt MBO (Niveau 4) werk- en denkniveau
  • je bent goed met ruimtelijke ICT-tools en nieuwe functies maak je snel eigen
  • je hebt kennis van basisregraties en de samenhang tussen BAG, BGT, WOZ, WKPB en GBA
  • je hebt inzicht in het wettelijk kader en de daarmee samenhangende gemeentelijke processen
  • je bent klantgericht en doelgericht
  • je kunt goed zelfstandig werken
  • je beschikt over goede communicatieve kwaliteiten bij interne en externe actoren
  • je bent stressbestendig en bent een planner en organisator
  • herken je je in onze kernwaarden: Aantrekkelijk, Betrouwbaar, Dichtbij, Innovatief en Samen

Wat wij bieden

  • wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet
  • het salaris is maximaal €3.631,- bruto op basis van 36 uur per week, definitieve salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring
  • naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
  • afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, opleidingsmogelijkheden, een telefoon en een laptop in bruikleen

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV onder vermelding van vacature "Medewerker basisregistraties BAG/GEO" vóór maandag 12 december 2022 via de sollicitatiebutton. 

Meer informatie

  • heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Rinse Posthuma (Teammanager informatievoorziening - CIO), te bereiken via telefoonnummer 06-19359118
  • voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ahmet Paker (Recruiter) via telefoonnummer 06-25100860
  • de vacature wordt tegelijkertijd in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, krijgen interne kandidaten voorrang
  • het verkrijgen van de Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de procedure en benoeming
  • de sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdag 14 december 2022 (tussen 9:00 – 12:00 uur)

Gemeente Eemsdelta als werkgever

Wil je weten hoe het is om bij de gemeente Eemsdelta te werken? Kijk dan op onze vacaturepagina.