Medewerker subsidies

Over de vacature

Sluitingsdatum
11 december 2022
Start datum contract
01-02-2023
Werkdagen
Dag
Uren per week
16 uur per week

Het team Juridische Zaken & Inkoop verwelkomt graag een enthousiaste en gedreven:

Medewerker subsidies

Voor 16 uur per week

Functieomschrijving

Als medewerker subsidies verzorg je de uitvoering van het gemeentelijk subsidiebeleid en verzorg je het gehele proces van aanvraag tot aan de afhandeling en zie je erop toe dat dit procedureel goed verloopt binnen de vereiste termijnen. Je toetst de subsidieverzoeken aan de subsidieverordening, de overige regelingen en financiële kaders. Je voert overleg hierover met de beleidsadviseurs/budgethouders, met name als het complexere of niet begrote aanvragen betreft. Je stelt beschikkingen en andere zakelijke documenten op, onderhoudt contacten met de subsidieaanvragers en informeert deze. Daarnaast houd je een administratie bij van de subsidies en stel je een subsidieregister op voor de accountant.  Ook zorg je ervoor dat de benodigde verantwoording van de aanvrager tijdig en volledig wordt verstrekt. Je geeft intern en extern voorlichting en verstrekt informatie over het gemeentelijk subsidiebeleid. Intern stem je af en adviseer je beleidsadviseurs over de actualisatie en verbeteringen van de subsidieregelingen. Daarnaast genereer je managementinformatie.

Wat breng je daarvoor mee

  • je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau
  • je hebt een afgeronde cursus over subsidieverstrekking of bent bereid deze te halen
  • je hebt een proactieve dienstverlenende houding
  • je bent goed in mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • je bent adviesvaardig en kunt goed analyseren
  • je bent klant- en doelgericht
  • je bent je bewust van de politieke organisatie waarin je werkt
  • je hebt affiniteit met subsidieverordening en bent zelfstandig, accuraat en administratief sterk
  • herken je je in onze kernwaarden: Aantrekkelijk, Betrouwbaar, Dichtbij, Innovatief en Samen

Wat wij bieden

  • wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet
  • het salaris is maximaal €3.645,- bruto op basis van 36 uur per week (schaal 8 CAO Gemeenten), definitieve salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring
  • naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
  • afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, opleidingsmogelijkheden, een telefoon en een laptop in bruikleen

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV onder vermelding van vacature "Medewerker subsidies" vóór maandag 12 december 2022 via de sollicitatiebutton.

Meer informatie

  • heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Gert Bäcker (Teammanager Juridische Zaken en Inkoop) te bereiken via telefoonnummer 06-52052292
  • voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ahmet Paker (Recruiter), te bereiken via telefoonnummer 06-25100860
  • de vacature staat tegelijkertijd intern en extern uit. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang
  • het verkrijgen van een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de procedure en benoeming
  • de sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdag 15 december 2022 (tussen 13:30 – 16:30 uur)

Gemeente Eemsdelta als werkgever

Wil je weten hoe het is om bij de gemeente Eemsdelta te werken? Kijk dan op onze vacaturepagina