Sollicitatieproces

Algemeen

In een sollicitatieproces zitten meerdere stappen. Lees hieronder wat dit voor jou betekent.

Zo werkt solliciteren

Dit gebeurt er nadat je je sollicitatie hebt verstuurd:

  1. Je krijgt direct een automatische bevestigingsmail waarin staat dat we je sollicitatie hebben ontvangen.
  2. Na de sluitingsdatum van de vacature nemen we contact met je op. We bellen of mailen je.
  3. Willen we je beter leren kennen? Dan nodigen we je uit voor een gesprek op een van onze locaties. We nemen dan de tijd en ruimte om elkaar beter te leren kennen. Zijn we allebei nog steeds tevreden? Dan nodigen we je eventueel uit voor een tweede gesprek. We bespreken dan welke ruimte je van ons krijgt en welke ruimte jij nodig hebt. 
  4. Willen we samen verder? Dan nemen we de arbeidsvoorwaarden door. 
  5. Welkom bij de gemeente Eemsdelta!
    Tijd om aan de slag te gaan. Vanaf nu krijg jij alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en te laten zien wie je bent. Natuurlijk zorgen we voor een warm welkom. Er staat een inwerkprogramma voor je klaar!

Heb je vragen?

Bel of mail ons, dan helpen we je graag verder. De telefoongegevens staan onderaan deze pagina. Je kunt mailen via recruitment@eemsdelta.nl.