Technisch administratief medewerker

Over de vacature

Sluitingsdatum
12 mei 2024
Dienstverband
Fulltime
Start datum contract
01-07-2024
Werkdagen
Dag
Uren per week
36 uren

Wij hebben ruimte voor een nieuwe collega. Wij hebben ruimte voor jou!

Als Technisch administratief medewerker ben je de ondersteuner voor het team Service & Onderhoud Openbare Ruimte, dit doe je samen met de 2 andere Technisch administratief medewerkers en de Administratief secretarieel medewerker.

Dit ga jij doen

als technisch administratief medewerker

  • verzamel, verwerk en presenteer  je  gegevens in overzichten
  • verzorg je de begraafplaats administratie
  • doe je verslaglegging en houd je actielijsten bij
  • ondersteun je de coördinatoren bij de werkbonnen
  • verzorg je de VCA administratie voor het gehele team Als VCA-coördinator help je een werkgever bij het borgen en verbeteren van de arbeidsveiligheid, gezondheid van medewerkers en het regelen van milieuzaken
  • ben je vraagbaak voor de medewerkers van het team

Dit krijg je van ons

Als eerste: ruimte. Je krijgt ruimte om beter te worden in je vak, door te groeien en jezelf te ontwikkelen. En met tientallen prachtige plekken in onze gemeente, is er ook genoeg ruimte om te ontdekken. Vanuit de cao Gemeente kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden.

  • Salaris tussen € 2.404,- en € 3.481,- bruto per maand, op basis van 36 uur per week (schaal 6 cao gemeenten)
  • 27 vakantiedagen als je fulltime werkt. Je mag extra uren per week werken om meer vakantieverlof te sparen. Ook kun je vakantiedagen bijkopen
  • Individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je salaris. Dit mag je inzetten zoals je zelf wilt. Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
  • Contract van 1 jaar. Na een jaar wordt dit omgezet in een vast contact, als het van beide kanten bevalt
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer (maximaal woon-werkafstand van 60 kilometer). Je hebt hierbij de ruimte om te kiezen hoe je naar je werkt komt
  • Deelname aan het ABP-keuzepensioenfonds

We doen nog veel meer voor je. Zo vieren we 2 keer per jaar een groot feest. Lees er meer over in onze secundaire arbeidsvoorwaarden.

Dit vragen we van je

Je bent een enthousiaste collega die sterk in zijn/haar schoenen staat. Je kan goed zelfstanding werken maar bent ook een teamspeler. Daarnaast werk jij nauwkeurig en planmatig.

Verder heb je:

  • MBO werk- en denkniveau
  • ervaring met de VCA administratie is een pre
  • ervaring met Microsoft Office en vaardigheid in Excel is een must

Hier staan we voor

We willen met elkaar werken aan een beter en mooier Eemsdelta. Dit doen we door in ons werk altijd onze kernwaarden voorop te stellen.

Hoe nu verder?

Enthousiast geworden? Stuur dan je motivatie met CV voor 13 mei 2024, via de sollicitatiebutton. Op de pagina over het sollicitatieproces lees je hoe het nu verder gaat.

Wil je meer weten?

  • Heb je inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je contact opnemen met Rudie van der Wal (Teammanager Service & onderhoud openbare ruimte), te bereiken via 06 55134483
  • Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Jennifer Engelhardt (Medewerker P&O) via 06 29191708
  • De briefselectie staat gepland op dinsdag 14 mei
  • De sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdag 23 mei
  • Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure en benoeming